Bliv opdateret med de nyeste trends og tips til din Facebook annoncering.
Vi slår hyppigt nyttige guides og insights op i en spiselig længde, som du kan blive inspireret af.
Alle der har kendskab til eller arbejder med Facebook annoncering har sandsynligvis stødt på Apples iOS 14.5 opdatering, som bestemt ikke har gjort det lettere at være annoncør. Det, vi som annoncører, har oplevet efter opdateringen er, at performance er blevet påvirket signifikant, eftersom at vi ser langt færre resultater til markant dyrere priser. For […]
Hvis du har planer om, eller allerede annoncerer på Meta, er det vigtig at vide hvornår de forskellige objektiver skal bruges. Med seks unikke objektiver at vælge imellem: Brand Awareness, Traffic, Engagement, Leads, App Promotion og Sales, har du mulighed for at tilpasse din marketingstrategi, så den matcher til dit ønskede resultat. I dette blogindlæg […]
Forberedelsen til en Black Friday/Week er altafgørende for, om dine kampagner får success. Der er nogle tiltag som du som annoncør kan implementere, for at få mest ud af din Black Friday/Week kampagne, og selvom at disse synes at være simple, så kan de give værdifuld data til opbygningen af dine konverterings kampagner. Før Black […]
Alle der har kendskab til eller arbejder med Facebook annoncering har sandsynligvis stødt på Apples iOS 14.5 opdatering, som bestemt ikke har gjort det lettere at være annoncør. Det, vi som annoncører, har oplevet efter opdateringen er, at performance er blevet påvirket signifikant, eftersom at vi ser langt færre resultater til markant dyrere priser. For […]
Historisk set vælger rigtig mange annoncører at slukke for deres betalte annoncering lige inden jul – men det er noget, mange virksomheder bør overveje en ekstra gang. Velkommen til Q5 – en tid på året, der byder på en masse muligheder for dig som annoncør og din virksomhed. Mange annoncører vælger at stoppe deres annoncering […]
Når du opretter konverteringskampagner på Meta, benytter du så de automatiske muligheder (Advantage+) eller sætter du det hele op manuelt for at have mere kontrol? I dette blogindlæg vil vi tage dig igennem tre vigtige værktøjer, som Meta Advantage+ tilbyder for at optimere dine annoncer på deres netværk: Vi vil forklare, hvordan disse værktøjer kan […]
Bliv klar til et spændende 2023 for Facebook annoncering med tiltag, som du kan implementere med det samme. Vi deler vores 3 bedste tiltag, som vi hos Obsidian benytter i egen annoncering – og som kan skabe solide resultater, uden rigtigt at koste særligt meget på dit annoncespend. 1. Advantage Shopping Campaigns. Nyt år – […]
Omkostningerne ved Facebook-annoncering kan variere afhængigt af en række faktorer, herunder din branche, målgruppe og annoncemål. Generelt set koster Facebook-annoncering et sted mellem 4-6 DKK pr. klik. Du kan dog opleve, at dine omkostninger pr. klik er højere eller lavere afhængigt af din specifikke situation og dit content (billeder, videoer, tekster). Der er stor konkurrence […]
Billeder og video Billeder og videoer er det klassiske annonceformat i forhold til din annoncering. At tilføje tekst til et billede er en god måde at fremhæve et budskab eller en erklæring på. Det kan også være med til at henlede opmærksomheden på billedet og gøre det mere iøjnefaldende. Når du tilføjer tekst til et […]
©2023. Obsidian Digital