Billeder og video
Billeder og videoer er det klassiske annonceformat i forhold til din annoncering.
At tilføje tekst til et billede er en god måde at fremhæve et budskab eller en erklæring på. Det kan også være med til at henlede opmærksomheden på billedet og gøre det mere iøjnefaldende.
Når du tilføjer tekst til et billede, skal du sørge for at holde den enkel og letlæselig. Brug klare, præcise budskaber, der kan læses, selv når billedet er lille.
Video med mennesker virker og performer godt, da det oftest er mere spændende og troværdigt, hvor man fortæller om sit brand og ens produkter.
Karruseller
Med karrusel formatet har du muligheden for at vise op til 10 billeder eller videoer i én annonce, og alt efter hvad du ønsker at fremhæve i din annonce, så er det helt op til dig, da hvert element kan have individuelle links.
- Du kan vise flere produkter, som linker ind til forskellige landingssider. Giv dine kunder varierende muligheder
- Brug karusselformatet til at skabe en fortælling om dit brand
- Fordel ét større billede ud på dine karrsuelkort, så du opfordrer kunden til at swipe igennem din karrusel, så kunden får den fulde oplevelse af din annonce
Instant Experiences
Annonceformatet er designet til at være mobiloptimeret og fange din målgruppes opmærksomhed. Du kan med en Instant Experience se engagerende videoer, billeder, karruseller, vippe til panorama og udforske livsstilsbilleder med relaterede produkter – alt sammen i én annonce.
Det er et annonceformat der minimerer friktion og er samtidig også iOS14.5 venligt.
Fordele ved Instant Experiences:
- Lavere CPC og CPA
- Højere ROAS / AOV
- Højere Time Spent on Ad
Collections
Samlingsformatet er et annonceformat til mobilvisning, der enten består af et stort billede, en video eller et diasshow øverst og små produktbilleder nederst. Når man interagerer med dette annonceformat, åbnes den som en lynoplevelse.
Dette format er designet til at være meget engagerende og give brugerne en medrivende oplevelse, der trækker dem ind i dit virksomheds univers.